Kunderna i fokus – så blir du en ännu bättre rådgivare
– För att ge de bästa råden till våra kunder behöver vi kontinuerligt förnya våra kunskaper och verktyg. Det är just därför Srf konsulterna anordnar en tvådagarskurs där vi sätter våra kunder och våra relationer med kunderna i fokus, säger Lali Fjellström, branschansvarig för redovisning hos Srf konsulterna och en av föreläsarna på Srf konsulternas tvådagarsevent.
Erfarna föreläsare som inspirerar
Lali berättar att Srf konsulterna har satt ihop ett gediget program som riktar sig både till redovisnings- och lönekonsulter. Deltagarna kommer att få konkreta verktyg och strategier för att utvecklas i rollen som rådgivare – något som blir allt viktigare för att fortsätta vara konkurrenskraftig och relevant.
– Under de här dagarna kommer vi att fokusera på effektiv onboarding och hantering av nya kunder, lösa utmaningar med kundens bästa i åtanke, samt hur du kan säkerställa kvalitet och arbetsglädje både för dig och dina kunder, säger Lali Fjellström och fortsätter:
– Vi är väldigt glada över att ha några av de mest erfarna och uppskattade föreläsarna i branschen med oss under dessa dagar. Dessutom kommer
Årets Srf Auktoriserade konsulter och delar med sig av sina framgångsrika strategier, säger Fjellström.

Nätverk som ger nya insikter
En stor fördel med ett tvådagarsevent är att du inte bara får inspiration och kunskap från föreläsare, utan också får tillfälle att nätverka och dela erfarenheter med kollegor från hela landet.
– Just erfarenhetsutbyte ger ofta nya perspektiv och idéer som stärker både din yrkesroll och din verksamhet. Att få höra hur andra hanterar samma utmaningar som du har, är alltid inspirerande, säger Lali Fjellström.